Bardzo mocna część. A ta Matka Teresa to była super, dobra parodia. Jednak czy aby przypadkowo zbytnio nie przesadzili?
Wprawdzie, według mnie, słabsza niż Naga Broń 2 1/2, ale i tak jest z czego się pośmiać. Mnóstwo absurdalnego humoru zarówno w pierwszym, jak i w drugim planie. Wszystko bardzo mądrze przemyślane - każdy gest, mina, słowo mają swoje miejsce i odpowiednie znaczenie, by tylko rozśmieszyć widza. Do tego znakomita gra...
Ludzie to stado baranów nie którzy nawet nie oglądają i oceniają żeby mieć notę ten film jest dobry jest w nim wszystko co powinno być w komedii akcja i humor (mogą być jeszcze dupeczki ale to dla facetów) a wszystko jest w tym filmie za to dla mnie Forest Gump to nie jest komedia tylko dramat, jak można o Forest Gump...
więcej
czy ta część wyszła na DVD z lektorem? dwie poprzednie wypatrzyłem w takiej wersji, ale tę zawsze
znajduję z napisami, a jak już znajdę wersję z lektorem, to okazuje się, ze na VCD. wie ktoś coś na
ten temat?...
wedlug mnie podczas rozdawania oscarow ,rocco i jego matka weszli na rozdanie oscarow a tuz po nich chyba z 20 policjantow i matka rocca powiedziala
-Rzućcie broń
a oni odziwo wszyscy ja rzucili swietny film
Genialna parodia genialnych filmów. Nielsen jak zawsze był sobą. Miał swój styl i się go trzymał. Bardzo barwna obsada. Dopiero teraz skojarzyłem, że czarnego grał słynny O.J. Simpson. Film aż tryska humorem, pozornie kiepskim i tandetnym, jednak ogrom aluzji do filmów, postaci nadaje mu szczególnego smaku, czyniąc go...
więcej
Frank Drebin chyba nigdy nie przestanie mnie śmieszyć. Mimo, że jest to według mnie najsłabsza część poziom gagów i śmiesznych sytuacji dalej sprawia, że film ogląda się z przyjemnością, Szkoda tylko, że Nielsena już nie ma wśród nas..
PS. świetna finałowa scena i parodia Skazanych na Shawshank.
Witam wszystkich koneserów tego typu filmów - parodie komediowe. Podawajcie wszystkie filmy, które znacie, oto lista z którymi się zapoznałem.
1.1941 (1979)
2.2001. Odyseja komiczna (2000)
3.Airplane 1! (1980)
4.Airplane 2! (1983)
5.Autostopem przez Galaktykę (2005)
6.But Manitou (2001)
7.Chłopaczki Z...
Filmu nie widziałem ,ale pamiętam opowiadanie i motyw ''Rozsypywania piasku po spacerniku'' :D
A Leslie jak zawsze genialny .
Fabuła podobała mi się najbardziej ze wszystkich 33 części. Humor się nie zmienił, dalej trzymał swój oryginalny poziom (choc niektóre żarty nie trafiały do mnie). Bawiłem się dobrze, eleganckie zwieńczenie niezłej serii.
+1 z sentymentu i za aktorstwo, ale chyba jednak części poprzednie lepsze. Już się trochę zużył ten film mimo wszystko , przynajmniej aż tak mnie nie śmieszył jak w kinie w latach 90-tych chociaż parę razy się zaśmiałem. Wielki plus to właśnie aktorstwo.
Bardzo mało jest takich fajnych komedii, w ktorych absurd jest ukazany w tak inteligentny i
śmieszny sposób. Zresztą co tu pisać każdy pewnie to widział, a jak nie to polecam.
http://www.youtube.com/watch?v=rf5SCa0NqbM . Mógłby mi ktoś podać tytuł piosenki na początku tej sceny? Byłbym wdzięczny.
Scena na początku filmu w której wózki z niemowlakami zjeżdżają ze schodów to parodia z jakiego filmu ? Na bank z jakiegoś gangsterskiego ale nie mogę sobie przypomnieć z jakiego.