Jak wygląda Wasz ranking na 5 najlepszych ról Kristin?
Moja piątka:
1. Kocham cię od tak dawna
2. Angielski pacjent
3. Odchodząc
4. John Lennon. Chłopak znikąd
5. Gosford Park
U mnie dość podobnie.
1) I've Loved You So Long (jedna z najlepszych ról kobiecych jakie widziałam)
2) The English Patient
3) Nowhere Boy
4) Sarah's Key
5) Partir
Jeszcze mam wiele do nadrobienia jeśli chodzi o filmy z KST, chociaż wydaje się (poza The English Patient), że to role z ostatnich lat są najciekawszymi w jej dorobku.
Rzeczywiście, całkiem podobnie:)
Ja, po zastanowieniu, zmieniłabym mój nr 5 i właściwy ranking ról wyglądałby tak:
1. Kocham cię od tak dawna
2. Angielski pacjent
3. Odchodząc
4. John Lennon. Chłopak znikąd
5. Kochanice króla
Prawie 600 osób dodało KST do ulubionych, więc liczę, że ktoś jeszcze podzieli się "swoją piątką" :)
Dla mnie najlepsza zawsze będzie jej rola w "Angielskim pacjencie" - bezapelacyjnie numer 1,
nr 2 - Zaklinacz koni,
nr 3 - Życie jak dom,
nr 4 - Kocham cię od tak dawna
i na miejscu 5 równorzędnie - nie mogłam się zdecydować - Gosford Park i Cztery wesela i pogrzeb :)
pozdrawiam :)
1, Angielski pacjent (zakochałem się w niej od tego obrazu)
2. Zagubione serca (xtra scenka w parku jak zbija Forda)
3. Kocham cię od tak dawna (świetny film, ale nie dla małolatów)
1. "Angielski Pacjent"
2. "Kocham Cię od tak dawna"
3. "Zaklinacz Koni"
4. "Odchodząc"
5. "Zakazana miłość"
Film "Tylko Bóg wybacza" był kompletnie nie w moim stylu, ale trzeba przyznać, że Kristin pokazała jaką jest wszechstronną aktorką ;)
Mój ranking będzie rankingiem TOP FILMÓW, gdyż zestawienia TOP RÓL nie jestem w stanie stworzyć. Kristin Scott Thomas przekonuje mnie za każdym razem:
1. Kocham cię od tak dawna
2. U niej w domu
3. Gosford Park
4. Cztery wesela i pogrzeb
5. Odchodząc